ще
згорнути
Усі статті номера
1
січень 2019року
інструменти замовника

Вебінари від «Держзакупівель»

Вебінари від «Держзакупівель» — це передусім авторитетні лектори. Визнані експерти у своїй сфері, вони не просто розуміються на правових нюансах, а ще й у багатьох випадках самі є розробниками законодавчих норм.
Тепер вебінари можна переглянути в журналі у зручний для вас час. Додаткова реєстрація не потрібна.
Добірка поповнюється щомісяця

1. Електронна система закупівель

Нове в ProZorro: як змінюється електронна система публічних закупівель

Лектор — Василь Задворний, генеральний директор ДП «ПРОЗОРРО»

Дата проведення: 14.12.2018

Дізнаєтеся:

1. Як працюють:
    – система ризик-індикаторів;
    – кабінет Держаудитслужби для моніторингу закупівель;
    – інші новації ProZorro, реалізовані в 2018 році.

2. Які плани розвитку системи. Зокрема:
    – впровадження рамкових угод;
    – розроблення електронної тендерної документації;
    – е-каталоги;
    – продовження інтеграції з реєстром лікарських засобів МОЗ;
    – застосування штучного інтелекту для вдосконалення пошуку тендерів.

3. Як відбувається інтеграція із системою Казначейства та відкритими державними реєстрами.

4. Про перспективи однієї з найсильніших технічних команд нашої країни, що робить ваші закупівлі зручними та конкурентними.

2. Організація закупівель

Як визначати очікувану вартість предмета закупівлі

Лектор — Олег Кушнір, директор ТОВ «E-Консалт», тренер-практик з питань публічних закупівель

Дата проведення: 31.01.2018

Дізнаєтеся:

1. Як визначати очікувану вартість — за потребою чи за кошторисом.

2. Що потрібно врахувати під час визначення очікуваної вартості:
    – робіт;
    – лікарських засобів;
    – продуктів харчування;
    – природного газу;
    – вугілля;
    – паливно-мастильних матеріалів.

3. Чого вчить судова практика.

Як правильно оприлюднювати інформацію про закупівлі 

Лектор — Владислав Кивгило, начальник відділу публічних закупівель — уповноважена особа ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі»

Дата проведення: 16.09.2018

Дізнаєтеся: 

1. Яку інформацію замовник зобов’язаний оприлюднювати на вимогу статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Які особливості слід врахувати під час оприлюднення.

2. Коли розпочинається та завершується перебіг строків для оприлюднення:
    – оголошення про проведення процедури закупівлі та ТД;
    – зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї;
    – оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду;
    – протоколу розгляду тендерних пропозицій;
    – повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
    – інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника;
    – договору про закупівлю;
    – повідомлення про внесення змін до договору;
    – звіту про виконання договору;
    – звіту про укладені договори.

3. Як пов’язані вимоги статті 10 з іншими статтями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

4. Хто несе відповідальність за оприлюднення інформації на вебпорталі Уповноваженого органу.

5. Чи можна оприлюднювати інформацію про закупівлю не на вебпорталі Уповноваженого органу.

3. Допорогові закупівлі

Як проводити допороги в електронній системі закупівель

Лектор — Дмитро Черниш, консультант з питань публічних закупівель

Дата проведення 12.03.2018

Дізнаєтеся:

1. Які положення діють і які зміни пропонують внести — нормативне регулювання.

2. Права, обов’язки і відповідальність відповідальної особи за проведення допорогів.

3. Як планувати допорогові закупівлі.

4. Які етапи допорогової закупівлі в ЕСЗ: строки і умови.

5. Як має діяти замовник в період уточнень.

6. Як працює в системі модуль «Аукціон».

7. Як проходить кваліфікація.

8. Коли і як можна укладати договір.

Замість допорогових закупівель ліків е-каталоги: навіщо, як і коли

Лектор — Надія Бігун, керівник проєкту Prozorro Market ДП «Прозорро»

Дата проведення: 08.04.2019

Дізнаєтеся:

1. Що таке е-каталоги і навіщо вони потрібні.

2. Як працюватимуть е-каталоги під час пілотного проєкту.

3. Які умови пілотного проєкту для замовників і постачальників у сфері охорони здоров’я.

4. З чого складається е-каталог та як його наповнюють.

5. Коли е-каталогами зможуть користуватися замовники в усіх регіонах України

4. Процедури закупівель

Відкриті торги як основна процедура закупівлі

Лектор — Дмитро Черниш, консультант з питань публічних закупівель

Дата проведення: 15.08.2018

Дізнаєтеся:

1. Про законодавче регулювання процедури відкритих торгів.

2. Як проводити українські та європейські відкриті торги: їх нюанси.

3. Як відбуваються відкриті торги в електронній системі закупівель: технічні особливості.

Як проводити рамкові закупівлі в ProZorro

Лектор — Наталія Шимко, заступник директора Департаменту регулювання публічних закупівель — начальник відділу політики публічних закупівель Мінекономрозвитку

Дата проведення: 29.01.2019

Дізнаєтеся:

1. Що таке закупівлі за рамковою угодою.

2. Як планувати закупівлі за рамковою угодою.

3. За яким порядком проводити закупівлі за рамковою угодою:
    – що вимагає законодавство;
    – які особливості закупівлі в системі.

4. Як формувати тендерну документацію у разі закупівлі за рамковою угодою.

5. Як укладати рамкову угоду.

5. Тендерна документація і підтвердження відповідності

Як правильно скласти тендерну документацію

Лектор — Дарина Бондар, уповноважена особа і фахівець з публічних закупівель ДУ «Професійні закупівлі»

Дата проведення: 22.03.2019

Дізнаєтеся:

1. Як складати тендерну документацію — золоте правило.

2. Що говорить закон про складові тендерної документації.

3. Важливі пункти тендерної документації, які зазвичай залишаються без уваги.

4. Квест у тендерній документації, або Як прописувати умови, зрозумілі для постачальника.

5. Якої позиції дотримується АМКУ щодо окремих формулювань тендерної документації.

6. Чому краще вчитися на чужих помилках — ділимося власним досвідом обґрунтувань своєї позиції під час походів до АМКУ.

7. Неочікуваний поворот подій, або Коли замовник стає заручником власних вимог у тендерній документації.

Чи відповідають учасники вимогам статті 17 Закону: перевіряємо разом

Лектор — Вадим Качуровський, провідний юрисконсульт ДУ «Професійні закупівлі», Централізована закупівельна організація

Дата проведення: 27.05.2019

Дізнаєтеся:

1. Де і як перевіряти інформацію, що є у вільному доступі:
    – про корупційні правопорушення юрособи;
    – про корупційні правопорушення фізособи (службової, посадової особи);
    – про притягнення до відповідальності протягом останніх трьох років за антиконкурентні узгоджені дії;
    – про банкрутство учасника;
    – про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юрособи (безплатно та за оплату).

2. Яку інформацію надає переможець.

3. Яку інформацію замовник встановлює самостійно.

Перевіряємо потенційних постачальників в системі YouControl

Лектор — Боровик Максим, фахівець з навчання і розвитку YouControl

Дата проведення: 25.06.2019

Сучасні цифрові рішення допомогають працювати правильно та безпечно. Навчимо перевіряти майбутніх постачальників швидко завдяки системi YouControl.

Дізнаєтеся:

1. Як швидко перевірити для учасника процедури закупівлі:
    – санкції;
    – заборгованість з податків;
    – штрафи АМКУ.

2. Як визначити пов’язаність:
    – учасників між собою;
    – учасника і посадової особи замовника.

3. Що робити, коли на тендер не прийшли учасники:
    – дослідження ринків;
    – запрошення потенційних учасників.

4. Як відбувається автоматичний моніторинг змін у контрагента.

6. Договір про закупівлю

Змінюємо закупівельні договори

Лектор — Ярослава Дуброва, консультант з публічних закупівель, Київ

Дата проведення: 23.10.2018

Дізнаєтеся:

1. На яких підставах можна змінювати умови договору про закупівлю.

2. Позицію судів щодо змін істотних умов договору.

3. Алгоритм оприлюднення документів після завершення процедури закупівлі.

Попередня оплата за договорами про закупівлю: на що зважати замовникам-бюджетникам

Лектор — Іван Левадський, експерт з бухобліку та оподаткування в бюджетній сфері, Київ

Дата проведення: 31.07.2019

Дізнаєтеся:

1. Які товари, роботи, послуги можна закуповувати за попередньою оплатою.

2. Як дотримати умов для передоплати:
    – дозвіл головного розпорядника;
    – строки передоплати;
    – рахунки в Казначействі виконавців робіт, надавачів послуг, постачальників товарів.

3. Які умови обов’язково слід передбачити в договорі про закупівлю для попередньої оплати.

4. Як відображати попередню оплату з огляду на зміни у формах документів в електронній системі закупівель.

5. За якими правилами реєструвати бюджетні і бюджетні фінансові зобов’язання, якщо договір про закупівлю передбачає попередню оплату.

Звітуємо на порталі Є-data про укладені договори за I квартал

Лектор — Людмила Кучерук, проєктний менеджер ДУ «Відкриті публічні фінанси»

Дата проведення: 18.04.2018

Дізнаєтеся:

1. Загальні правила оприлюднення інформації на порталі Є-data про договори:
    – які саме форми слід заповнювати;
    – як правильно внести інформацію про договори, укладені за звітний період;
    – які вимоги до оприлюднення інформації про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди;
    – як створити та завантажити специфікації до договору, додаткової угоди чи акта;
    – як і коли накладати ЕЦП.

2. Про пакетне завантаження і підписання документів.

3. Як оприлюднювати інформацію на Є-data державними та комунальними підприємствами.

7. Закупівлі за предметами

Закупівля комунальних послуг, електроенергії, природного газу — 2019

Лектор — Ярослава Дуброва, експерт з питань публічних закупівель, Київ

Дата проведення: 22.10.2018

Дізнаєтеся:

1. Як проводити закупівлю електроенергії за новими правилами.

2. Як правильно закупити природний газ.

3. Які особливості закупівлі теплопостачання, водопостачання, водовідведення слід врахувати.

8. Учасникам тендера

Як перемогти в торгах на постачання товарів вартістю понад 4 млн грн

Лектор — Владислав Кивгило, начальник відділу публічних закупівель — уповноважена особа ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі»

Дата проведення: 21.09.2018

Дізнаєтеся:

1. На що у тендерній документації звертає увагу учасник, якщо замовник хоче закупити товар вартістю понад 4 млн грн.

2. Про які особливості етапу торгів після оприлюднення оголошення та тендерної документації має пам’ятати учасник.

3. Які юридичні тонкощі має врахувати учасник у тендерній пропозиції.

4. Чим відрізняються оскарження учасника до АМКУ умов тендерної документації, рішень, дій чи бездіяльності замовника.

5. Що треба знати про етапи прекваліфікації та дату аукціону.

6. Яких помилок можна уникнути — практика оскарження АМКУ.

Чому вчить судова практика, або Збільшуємо шанси на успіх в учасників публічних закупівель

Лектор — Ярослава Дуброва, експерт з питань публічних закупівель, Київ

Дата проведення: 29.12.2017

Дізнаєтеся:

1. Після вибору переможця замовник не може відмінити відкриті торги

2. Чи буде виконано договір, укладений за рішенням суду

3. Моніторинг публічних закупівель

4. Зміни до договору про закупівлю: оцінюємо ризики

5. Контроль якості товарів, послуг і робіт

6. Судові спори з виконання договорів про закупівлю

7. Як учаснику не стати фігурантом кримінальної справи

9. Моніторинг

DoZorro — інструмент для підвищення якості закупівель замовника. Як не потрапити під приціл контролера

Лектор — Іван Лахтіонов, координатор проєкту DoZorro, ГО «Transparency International Україна»

Дата проведення: 27.02.2018

Дізнаєтеся:

1. Що має знати замовник про моніторинговий портал і DoZorro-спільноту.

2. Як проводять моніторинг закупівель активісти.

3 .Яку користь отримають замовники від взаємодії із DoZorro-спільнотою.

Аналітичні інструменти DoZorro як спосіб підвищити ефективність закупівель:

Лектор — Сергій Павлюк, проєктний менеджер «ГО Transparency International Україна»

Дата проведення: 27.02.2018

Дізнаєтеся:

1. Які є аналітичні інструменти на порталі DoZorro.

2. Як використовувати інструменти DoZorro для аналізу закупівель та учасників.

3. Як за допомогою аналітичних інструментів замовники можуть виявити типові проблеми у своїх закупівлях або знайти причини їх неефективності.

10. Практика оскаржень

Оскарження закупівель в АМКУ: що врахувати замовникам

Лектор — Микола Смирнов, юрист, партнер ЮК «Правое Дело»

Дата проведення: 21.02.2019

Дізнаєтеся:

1. Що потрібно знати про оскарження умов закупівлі та що саме слід передбачити у тендерній документації, аби зменшити кількість оскаржень.

2. Як має діяти замовник, коли приймає рішення та оскарження — оскарження рішень тендерного комітету.

3. Які особливості оскарження під час відкритих торгів з публікацією англійською мовою слід врахувати.

11. Контроль і відповідальність

Відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель

Лектор — Валерій Буняк, керуючий партнер АО BSB-Partner

Дата проведення: 14.05.2018

Дізнаєтеся:

1. Про законодавство про закупівлі і відповідальність за порушення його вимог.

2. Кого можуть притягнути до відповідальності.

3. За що і скільки: адміністративна відповідальність за порушення законодавства про закупівлі.

4. Коли закупівельників можуть притягнути до кримінальної відповідальності.

5. Про судову практику: уникаємо типових помилок.

  1. Електронна система закупівель
  2. Організація закупівель
  3. Допорогові закупівлі
  4. Процедури закупівель
  5. Тендерна документація і підтвердження відповідності
  6. Договір про закупівлю
  7. Закупівлі за предметами
  8. Учасникам тендера
  9. Моніторинг
  10. Практика оскаржень
  11. Контроль і відповідальність